Smer Zubov dolac, III/II, 250 m

Osrednje ostenje - jugozahodna stena

Prvi plezalciDavor Capan, Velimir Kezić, Marijan Meštrić in Mario Rodeš 31. 4. 1977.
DostopOd vetrobrana po markirani poti čez livado Greblje navzdol kot za smer Rokova poč (13) in še naprej pod stebrom do grebenčka, ki razmejuje zahodno in južno steno. 25 min.
OpisNatančen potek smeri ni znan.

Vstop z leve strani grebenčka v ozek žleb. Po njem dva raztežaja navzgor pod ozek in gladek kamin, ki se odpira z leve strani. Raztežaj desno na poraščeno sedlo. S sedla v drugi razbiti žleb in po njem navzgor 2 raztežaja do odprtega sveta. Čez škraplje in skoke levo navzgor do velikega drevesa. Levo nad prej omenjeni kamin, ki tvori mali amfiteater. Dalje po razbitem terenu v smeri proti centralnemu grebenu. Po njem desno na vrh.

SestopDesno (proti vzhodu) navzdol do sedla in po grapi po smeri Polina staza (28), po potrebi s spustom po vrvi do livade Zubov dolac. Dalje po markirani poti do livade Greblje do vetrobrana. 1.30 h. (Po markirani poti navzdol in dalje pod severno steno do izhodišča pri vetrobranu. 45 min.)